en dag på stan

var i skolan mellan 80:30 till 11:00
sen var det slut för dagen.
hade idrott och engelska..
åkte sen ner på stan med baby.
gick run t och titta lite,  hitta inte nå speciellt.
men adde hitta nå jeans iaf. men köpte dom inte..
sen gick vi pch tog en fika på wayne's satt och små prata lite.
ganska så mysigt faktiskt.
vänta på att erik skulle komma ner på stan,
för  andreas, erik och godin skulle hem till baby
och spela nhl/fiffaa.
så jag tog 13:50 bussen hem. har typ legat och sovit hela tiden
så jäkla trött.
+ nu snart så ska jag till testebo och jobba i kiosken.
har verkligen inte ork just nu, men måste ju!

skriver mer när jag kommer hem kanske.
just nu så har jag jätte bråttom
ska klä på mig och gå till bussen!
puss

Jag älskar dig Lars Michael Andreas Hirsch!
darling, you make me feel so special

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0