GÅRDAGEN!

gick till skolan iaf. var i aulan och kolla på nå show
var ap tråkigt. men shitsame..
när det var slut så tog jag, sofia och josefin busssen ner på stan, och eftersom stan inte hade öppnat då
så gick vi hsenem till sofia, käkade lite och kollade på brüno samtidigt. så jävla kass film alltså! HAHAH
sen gick vi ner på stan igen, mötte upp lina med. var nog på stan i över 4 timmar trorja, om inte fler.
sen när jag, josefin och lina var påväg mot bussen möte vi kajsa, och hon ville att vi skulle följa med till lusthuset så det gjorde vi, hon skulle köpa nå roligt till ett julklapps byte.. haha och det vart "choklad kukar"
sen gick vi  tillbaka till bussarna så ringde johanna och fråga om vi skulle åka till köpis och då var klockan nånstans vid 5, så yes det ville jag eftersom vi skulle köpa julklappar åt mig, hööh
åkte hem till jojjo och käka först sen stack vi dit, vart iaf ett par jeans leggings, två toppar en bh och ett diadem.
men vi skulle åka ut nån mer dag sen.
för när vi kom därifrån så var klockan halv 10..
jag han typ bara sätta min fot innan för dörren, innan adde frågade om jag kunde komma till honom,
så pernilla hämta mig så åkte jag dit, och där var emil, erik & koffeT med.
och som vanligtvis satt dom och spela nhl..
vid ungefär  vid 1 nångång så började vi kolla på flickan som lekte med elden och sen sluta runt 3,
så då gick vi upp på andreas rum igen,  jag och emil erövra addes säng och la oss. vi två var ap trötta..
så vi somnade nog först men inte lätt att sova när dom andra tre sitter och as garvar och muppar sig och spelar nhl samtidigt, menmen.. sånt får man ta!
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0