julafton

vaknade runt 11, skulle varit hos syster vid halv 11 för vi skulle bada-bastu
men det sket sig, så åkte dit och käka jul frukost iaf, mumsigt!
åkte sen hem vid 2..
duschade, byte om och gjorde mig i ordning och hjälpte mikkis med hennes hår..
struntade i att kolla på kalle (a) hahah, det är ju tradition.. men shit same.
sen så kom allt folk hit. mina systrar, morfar och massa.
åt god jul mat och fika. sen åppnade vi julklappar och sådär
och morfars tant, sonja var jultomte. HAHAH
och min lilla syster hörde & såg det direkt så dåligt!men iaf ,så fick jag kläder, pengar, skor och en ny telefon i julklapp
ganska nöjd faktiskt.
fast endå så känns denna julafton så booring.
inte alls nå rolig. känns inte som alla andra julaftonar.
och det är ju tragiskt. julafton är ju en grej man längtar efter och det har jag gjhort som fan.
men nu när den är här så.. ja vet inte vad jag ska säga.

men iaf, nu ska jag försöka lära mig min nya mobil
och sen så hoppas jag på att andreas kommer hit!
annars så sticker jag till honom, känns som om jag vill det nu redan!
för orkar inte vara hjär hemma..

hoppas ni andra haft en bra jul!
GODJUL EVERYONE! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0