måndag 21/12

vaknade upp brevid älskling today med.
han sov hos mig igår gullefjune..
jag gick upp ungefär 8 och duscha medans han låg kvar och sov
sen gick jag in till honom igen. fixa mig och sådär
sen tog vi 9 bussen, började 09:35.
hade bara två lektioner, och det ända vi fick göra var att göra klart
sånt som vi behövde lämna in, jag hade bara bokrapporten att skriva klart
så gjorde det men blev inte riktigt klar, så skulle fortsätta skriva hemma och skicka till maggan denna kväll.
gick sen till bygg, och fick reda på mate provet vi hade i onsdags. och ja..
jag fick 9/18 så godkänd iaf!  tur de. hade inte ens pluggat eller nå till det, så trodde det skulle bli ett IG!
tog sen bussen hem med brudarna, sofia hoppa av på stan och jag och jossey fortsätte upp till sätra,
jag till mig och hon till sig. jag åkte hem och käka sen så kom mamma och syster och hämta mig.
så vi åkte och handla sen upp till syster , vi skulle julbaka lite..
jag gjorde en till dajmkaka eftersom nån vis person här hemma typ har ätit upp den andra jag gjorde..
mamma gjorde chokladbollar och nå mer och syster typ saffranskaka, mjukpepparkaka och nå cupcake eller vad det hette! :) men trevligt var de iaf, för mina kusiner kom dit med och min andra storasyster och alfons.
och sen kom storebror och mikaela, så vart typ fult hus hemma hos syster (johanna).
så jag satt och skrev klart min bokrapport där i smeten med.
senm så drdog jag och broder ner i källarn och spela lite pingpong.
och jag vann såklart!  NOOOT. hihih
men pallar jag inte skriva nå mer.

men är jävligt happy att det bara är en dag kvar i skolan, sen är det 20 dagars JULLOVweeeeei.
vi ska bara till aulan och  ha julavslutning sen får man gå hem.
så kanske stannar hemma och sover ist. skulle vara ruskigt skönt!
aja får se hur det blir med det.
tjarrrrrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0