arbetsmiljö

sitter i skolan nu och har arbetsmiljö och är sjukt trött.. pga att jag knappt sov något igår. jag och josefin sov 2 timmar innan vi skulle upp och åka till trysil då bussen gick 05:00. sov kanske en timme på bussen på vägen hem. vi kom hem till 21:00 igår kväll. då åkte jag hem och packa upp mina saker och sådär och packa i nya och åkte hem till andreas och duscha och sedan sov jag kvar där såklart. vi gick och la oss vid elva och vi somna nog på ängång. iaf vad jag minns, andreas somna före mig iaf. :)  
kommer kanske några bilder senare ifrån gårdagen.

idag så har jag ingen aning om vad jag ska göra antagligen bara ta det lugnt.  eller det får vi se senare. om jag är piggare då? 

nej nu ska jag gå ut och ta en bensträckare i det fina vädret!
hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0