lillasyster

har nyss käkat frukost med simon och andreas.. och just nu sitter jag i mitt rum med lillasyster och tittar på mr.bean (?) hon är hemma med mig pga att mamma åkte till stugan med dom andra och hon ville inte följa med..  :)

igår kväll var jag ju som sakt barnvakt åt små tjejerna då mamma var på lars demian. andreas, simon och josefin var hör och hjälpte till också.. vi skulle egentligen ha hyrt film och köpt godis och sådär men det blev inget av. istället så låg jag och titta på batman begins på kanal 5. somna gjorde vi i sängen också jag och andreas, men med kläderna på.. hah så imorse halv 6 så vakna jag och väckte han med så kläde vi av oss och kröp ner under täcket. så sov vi till halv 1-1 :)

andreas åkte till sin pappa efter frukosten för att hämta ett par saker så han kommer väl strax tillbaka nångång :)
då han ska hjälpa felicia att laga sin punktering på hennes cykel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0