sälen tomorrow!

nyss hem kommen hem till andreas efter en solning med josefin! nu blir de inge mer sola på ett bra tag.. har sola 3 dagar i streck.. inte bra! imorgon bär de av till sälen, så ska hjälpa andreas att packa och sådär. och senare så ska jag hem och packa med. strax så ska vi käka han och jag blir lite pizza ifrån igår.. haha fan vad det blir äta pizza nu alltså.. två gånger igår och en idag, fy!! ikväll så kanske jag ska fixa lite rester ifrån karaktären då vi arbetar med arbetsmiljö nu, ska göra klart alla frågor och sådant shit som jag måste göra. har prov på det på fredag egentligen med jag får nog göra det på onsdag nästa vecka.  :)

nej nu ska jag gå och sätta på ugnen så jag kan värma pizza till oss två!
jag skriver nog ett litet inlägg ikväll skulle jag tro
!  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0