plugg..

kom hem för ett tag sen och har ätit världens godaste lasange! yumi. idag så var de skola, började 09:35 och slutade 12:50 riktigt skönnt och vädret kan man inte klaga på heller. + så om jag ska vara ärlig så var det helt onödigt att gå till skolan idag, vi hade bara svenska&engelska och där hade vi ingenting att göra bara sånt som man låg efter med och behövde fixa klart och så fick vi reda på betygen av våran lärare. när vi slutat så tog jag bussen med andreas och björn ner på stan men jag fortsatte raka vägen hem till sätra för att lämna mina grejer och hämta mina nycklar och sedan tog jag bussen hem till min kära andreas i strömsbro.. hann inte mer än att komma dit så åkte vi till stigslund för att möta upp emilgodin för att hänga med han när han skulle klippa/raka håret. sen så åkte vi hem again.  käka och sådär så raka jag andreas hår med. hhihi han hade ju så lång nu innan. men nu ser det faktiskt helt okej ut. vid 5 så åkte andreas och emil på träning så jag satt kvar hemma hos baby med hans mor och kika lite på tv.  och 18:40 så skulle jag till tandläkarn därför jag stanna kvar där eftersom jag går i strömsbro.  efter tandis så tog jag cykeln ner på stan och sola och sedan cykla jag hem. och kan säga att det var riktigt skönt att sola. känner att jag behöver få lite färg nu! :)

nu ska jag plugga lite, har teori prov imorgon inom kondition och styrka. skriver mer senare om jag hinner och orkar. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0