todaay

vaknade upp med älskling, josefin och simon idag.
alla låg och trängdes i mitt rum och sov, vi var på bio igår kväll, vi tittade på the bounty hunter.. var väll skapligt bra faktiskt och efter bion så vandra vi hela vägen hem till sätra, en redig promenad. haha
vi kom hem efter 12 och då var inte jag att leka med, helt över trött och skrattade åt allt&alla.. inte ruuligt.
och jag skrattar då åt mina egna skämt vilket är mindre kul. och kan sitta och garva i hundra år. men jaja! ;)
somnade ganska snabbt sen..
 


dag så har jag varit och ätit hemma hos andreas mormor, lite påsk mat och sådär. och umgåttsmed dem. var där mellan 15:00 - 19:00 så blev en stund de, jag och andreas tog bussen hem i från hamrånge 19:20 och tar sisådär 40 min att åka in till stan om inte mer.. men vi hoppade av i strömsbro, och väl där så skulle vi gina (?) över ett skoterspår bakom alla hus och gator, men blev bara att plumsa runt i all snö.. ååh kan inte snön bara försvinna nu? hatar den! haha :( vi gick hem till andreas för att hämta lite grejer och sedan tog vi bussen hem till mig, andreas var här en timme eller så och sedan åkte han till erik och vivi.  jag hade ingen lust att följa med + så kom min "kusin" hit idag ifrån blekinge så ska bli kul att få umgås lite med henne inte träffa henne på hundra år nästan. (kusin emelie rättare sagt) like me. hih

nej nu ska jag gå och vara social, mamma och dem har dragit igång en film inne i vardagsrummet, så tänkte gå och titta på den nu med dom.

+ så har jag lånat josefins twilight film + new moon. älskar dom filmerna och längtar tills i sommar på 3:e kommer!♥ så ska koppla av någon dag nu på lovet och lägga mig ner och titta på dem. josefin åker på kryssning imorn. så himla lyllo henne!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0