chiLLday.

var i skolan mellan 8:30 - 14:30 kanske?
åkte sedan hem till andreas pappa med honom. tittade på tv, och då var det i taket lyser stjärnorna på canal+
och jag rekomenderar den filmen till alla,  så himla bra tycker jag. och givetvis så var det inte första gången jag såg den, utan kanske min tredje.. men jag tycker den är jätte bra iaf, men hann inte se hela idag, för andreas lille bror som var hos deras mamma hade glömt sina nycklar hemma så vi var tvugna att ta bussen dit och låsa upp åt honom.  sen så tog vi bussen tillbaka till hans pappa, och åt mat. kyckling, ris och curry!
sen så tog vi det bara enbart chill hela dagen, och jag kom alldeles nyss precis hem..  :)
ska skriva lite om gårdagen bara, eftersom jaginte hann skriva någr igår..
och efter så ska jag gå och lägga mig, så hörs imorgon!
godnatt ♥

igår dagen (tisdag):
igår så slutade vi 14:35, så då tog jag och sofia bussen ner på stan och vidare till george och fikade.. eller snarare åt mat. eller hur man ska förklara varma mackor. det är så himla gott att äta det där. inget slår dom. hiih
sedan var vi på upptäcksfärd efter en perfym som sofia skulle köpa åt sin käre kim.
så då köpte jag själv en till andreas som alla hjärtans dag present. eftersom han fick en i julklapp av sin mamma som gick sönder några dagar efter, så köpte jag en ny. en precis likadan, för jag vet att han tyckte om den!
och till mig själv så köpte jag ett armband, med små hjärtan och pärlor på. jätte sött faktiskt!
men snyggaste blir det om man blandar ihop det med andra armband eller så.
på kvällen så bjöd andreas mig på bio, det var inget speciellt.. han bara frågade, så vi gick på snabba cash! och det filmen kan jag verkligen rekomendera till dom som inte sett den, och jag vet jag kanske är lite sent ute med att se den, men bätte sent än aldrig eller hur brukar man säga?! :D
men den filmen var verkligen kung om jag får säga mitt, dom som jah känner som sett den har sagt att den inte var lika bra som dom trott, och visa har sakt att den var dålig. men där håller jag verkligen inte med dom, jag älskade den!  och vill ni veta en sak?  innan bion köpte jag och andreas en varsin läsk, en liten burk bara. för andreas dricker ju som en häst om man får säga så. ahah,  och när vi kom till bion så köpte vi en mellan popcorn och en mellan läsk, eftersom det var en meny, och sedan gick vi in och satt oss ungefär 5-10 minuter innan bion började, och innan bion börjat hade andreas redan druckit upp mellan läsken, förstår mig inte på ungen.. haha!
 så då gick han ut och köpte en XL läsk för 27 kr trorja? och det var 1,3 liter i den eller så. ahah, jäkligt enorm iaf! och jag har till och med min burkläsk kvar, och han drack upp den på bion med, + så tog XL:n slut också. ahaha! bion slutade runt halv 12 så då gick vi hem till hans pappa och sov, jag somnade nästan direkt jag, så himla trött faktsikt!
  tack för en fantastiskt bra och mysig kväll älskling!

JAG ÄLSKAR MIN ANDREAS SÅ SJUUUUKT MYCKET!
utan honom vore jag ingenting..
det är honom jag lever för, han är världens bästa! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0