du kommer ångra det..

(rubriken har ingenting med texten att göra)
dagen har varit alldeles för lång, och så går det när man vaknar 9:00 och inte kan somna om igen.. buhu
som sagt idag så städade jag andreas rum + lite mer i hans hem.. hade det så tråkigt, för jag var helt ensam!
andreas kom hem runt 6, och jag tog halv 7 bussen ifrån honom, och han följde med mig hem, men bara en snabbis för han skulle bara hämta sin mobil laddare.
åt mat med mamma när jag kom hem, blev kyckling klubba ris och nån god sås, vet inte riktigt var det var.
jäkligt gott bar det iaf! mums.
just nu sitter jag och tittar på wallander. ganska så nice.

skulle egentligen duscha nu, men tar det imorgon bitti ist.
så kanske man vaknar till liv?
ne nu ska jag inte skriva mer.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0