favorite boy

kom precis hem för en stund sen, har varit och tittat på andreas match med mami.
tgj18 vann över vaif j18 med 6-5! ganska så nice, och matchen var verkligen spännande må jag säga!
just nu så sitter jag här hemma helt ensam, eller mina små systrar med men dom sover..
mamma och rickard skulle på bio så jag erbjöd mig att vara hemma med dom små.
dom skulle gå på samma som jag och andreas gick på igår, "farsan" rickard ville så gärna se den. haha
så ah.. nu sitter jag här och väntar på att andreas ska komma hit och mysa lite med mig, or i hope so iaf.


hur har eran alla hjärtans dag varit?
min har varit helt okej iaf!
men kanske blir bättre då jag får träffa andreas! ♥


bjuder på denna bild!
jag idag, med min tantsjal som alla säger.
men jag tycker den är nice iaf, det som är huvudsaken!



Kommentarer
Postat av: gabriella

men haha, jag tkr du va fin i den :P <3

2010-02-14 @ 21:18:23
URL: http://ggabriellasvedell.blogg.se/
Postat av: emelie

haha, tack! :D

och jag gillar den skarpt!

2010-02-15 @ 18:04:48
URL: http://eemelielindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0