fet-tisdagen..

tjejmötet slutade runt 18:00, då tog jag och pussy (josefin) 2an ner på stan, och på stan bytte jag till 3an och åkte hem till andreas kom fram vid 20 över 6. mös lite med honom ett tag, var inte kvar så länge för han skulle på träning, så jag tog 19:58 bussen ifrån honom. kom hem runt halv 9, så då käka jag lite mat med mamma.

sen så har jag inte gjort så mycket mer. tittade i slutet på bygglov bara.
och idag så hade min mor bakat semlor, gulliga hon! hennes semlor är såååå mycket
godare än köpta kan jag lova er!  men dock mindre än vanliga.. så jag klämde i mig två och håller på och spyr nu, hihi great va? nejnej. men iaf, idag på idrotten så var vi korpen och hade ett coure (?) pass.  och då tränade vi mage&rygg och jobbbigt vare kan jag säga er. men väl behövligt!  och nu när vi var där så blev vi erbjudna att på 50% på valfritt kort vi köper, så jag och visa av flickorna i min klass och i bp1b ska köpa ett års kort var. så blir väl till att börja träna nu inför sommarn! (y)  ne men nu ska jag gå och  duscha och sådär. sen krypa ner i sängen och kika på tv tror jag.   sweeetdreams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0