FOKIS TÄVLING

Jag är med i Fokis tävling där man kan vinna en dator.
Jag vill verkligen vinna tävlingen för att jag aldrig någonsinn har haft en bärbar dator  eller en egen dator i huvudtaget.. jag har önskat mig en i flera år nu, utan att få nån och har inte pengar själv så att det räcker till att köpa en. och med en egen bärbar dator så kan jag läsa fokis blogg över allt i mitt hem.  och själv kunna blogga och skriva i min egen blogg ostört och sådär. jag har 3 små systrar som slås om datorn, så jag har nästan aldrig tid till att sitta vid den, enbart på kvällar nästan..  och vi har bara en starionär dator, + så har min bror en egen bärbar, men den får man aldrig låna.. ;/ haha

men jag hoppas jag vinner, för det vill jag verkligen! :) :)
pusss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0