going to the cinemaaa

sitter just nu hemma i min lilla soffa på mitt rum med datorn i knät, och har lillasyster här brevid mig!
gosefisen. jag och andreas bestämde nyss att vi ska gå på bio ikväll, ist för imorgon då vi inte kommer att ha tid,
för han har match och sådär. men han skulle iaf komma och sova hos mig på kvällen, för det är ju självaste
alla ♥-dags! vi ska iaf går på "farsan" eller "wolfman" men tror det blir "farsan", känns som om jag vill skratta lite och andreas tänkte likadant, jag har inte varit på mitt bästa humör idag.. så blir nog bäst att välja en komedifilm som man får skratta åt litegrann, så kanske man är på bättre humör sedan!

ne nu ska jag gå  och duscha och sedan fixa mig.
sen så tar jag antingen bussen ner på stan eller så skjutsar mami mig!
blir nog en uptadering om filmen sen när jag kommer hem!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0