happy valentine!

vaknade för en stund sedan, och fick en uppvaktning av mami och mina små systrar.
fick frukost på sängen och nå små valentine gift's av mina little sisters.
mamma hade format paprika på mina mackor till hjärtan.  fick varm choklad i en kopp med massa hjärtan på
och en nobless ask.  thank you mami!
av mina små systrar fick jag något dom hade gjort själva, b.la. en teckning, pärlplatta haha, pärlhalsband och mer. hhaha, dom är så söta!   
love my family!

ska träffa andreas senare, han kanske skulle komma förbi före hans match ett tag!
alla hjärtans dag är till för att firas med dom som man tycker om, och då blir det självklart med min familj och min pojkvän! med mycket kärlek. ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0