people like me

har inte hunnit skrivit tidigare idag..
idag så slutade jag 14:00, men vänta ett tag i skolan et tag för mamma skulle hämta mig i skolan, men hon skulle hämta mina småsystrar först, eftersom dom också slutar vid 2, like always. så hon kom runt halv 3 eller senare.
så åkte vi och handla och sådär. sen hem och gjorde mat,
och så kom andreasbaby en snabbis med! :) hih
han åkte vid 18:40, så då satt jag mig och pluggade direkt, eller nästan iaf
och har suttit till nu, har prov inom datakunskapen imorgon, och jag kan fortfarande inte
ett jäkla skit, ingenting går in i min hjärna, eller jag kan ju var mjukvara, hårdvara, hårddisk och sånt är, men vissa saker är verkligen kruliiiga! aja, får se hur det går imorgon iaf..
föresten så fick jag vg på byggprocess provet, 1 poäng ifrån mvg, men min mentor skulle titta igenom provet en gång till så jag kanske skulle få 2 poäng till. så då får jag MVG, och då blir jag jäkligt happpy!

imorgon har jag sovmorgon till 11:50 och då börjar datakunskapen och då har vi ju prov..
åååh, vill inte! aja, skriver mer imorgon, för nu måste jag fortsätta läsa lite grann..
tog en liten pause ifrån allt.. hih.

skriver väl godnatt nu också, så godnatt peoples
pussss! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0