the bed is calling..

skriver ett litet kort inlägg nu bara för ska strax gå och lägga mig.
tittade på andra avenyn för ett tag sen med, och gud så jag tycker synd om liv! och det har fått mig till att hata hamza för det han gjort.. jag bara vet att det är han, även fast han säger attt han är oskyldig!  han kan suga något stort.  men iaf, jag skulle ju plugga som sagt, men tror ni det blev av? nejnej, inte ett skit har jag läst.. bra gjort utav mig, absolut inte! så imorgon så bär det raka vägen hem efter skolan och sätta mig och plugga  stenhårt!  har ett häfte på  9 sidor som vi ska kunna.. buhu! :( 
men men, som sagt vi får se hur det går på fredag!
nu ska jag gå och lägga mig och titta på tv, och sedan sover jag.
goodnight peoples ♥


δεν είστε δεν θέλω να ζήσουν!
andreas hirsch ♥


bild på mig och andreas..
tagen för ungefär 2 år sedan om inte mer!
loveu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0