tjabbatjenahallå

vet att jag inte bloggat på ett par dagar, men känner att jag inte har nån lust eller tid, eller tid har jag men endå inte..  finns vettigare saker att göra än att sitta vid datorn.
i helgen har jag umgåtts med andreas, bror och sofia..
i fredags så stod jag i testebokiosken till 21:30 och sedan promenarade jag hem till andreas, vi tittade på en film och gjorde inte så mycket mer, typ sov bara..
i lördags så vaknade vi vid 11, klev upp och åt frukost..  och sen så satt vi hemma hela förmiddagen, andreas spela lite nhl och jag satt med datorn, sedan duscha vi och så och andreas gick till bussen för att möta min bror
dom skulle hämta lite dricka och sådär..
så vi satt här hemma hela kvällen och småmösdrack lite.. ganska trevligt faktiskt.
igår så spenderade jag dagen med sofia, vi färgade håren på varandra, eller jag gjorde mörkbruna slingor, men det syns inte så mycket.. tråkigt!! sofiafärgade hela sitt hår först och sedan slinga hon med, fast ljusa..

idag så började  vi 09:35 hade engelska första lektonen.  men vi gjorde inte så mycket där
sen så hade vi lunch och kan snacka om att d et var äcklig mat. blodpudding/potatisbullar.. iuue.
efter lunchen så hade vi svenska, har börjat med antiken nu, med gudar och allt.
inte världens roligaste precis..

just nu så sitter jag hemma hos andreas, är här och ska hämta mina grejer, men tog en snabbis vid datan..
vi slutade 12:50 idag. och det var verkligen behövande, för hade ingen ork/lust att vara i skolan idag, inte på humör!

puss




jag och andreas,
hahah, diggar bilden!
tagen för typ 2 och ett halvt år sedan..
då man var en liten pluttinutt!
och andreas hade väldigt långt hår där..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0