torsdag 24/2

idag så var jag i skolan mellan 08:30 - 14:50, hade svenska prov första lektionen om antiken, gick ganska bra faktiskt. bättre än vad jag trodde det skulle gå iaf!
efter skolan så tog jag bussen hem, åt god mat m. familjen och det var hur gott som helst ska jag säga er, var kyckling, potatis klyftor och någon god sås vet inte vad det hette, men det var mamma som gjorde den iaf.
sedan när jag var klar och sådär så tog jag bussen ner på stan och mötte upp min söta lilla pojkvän och så tog vi bussen till honom, men vi hann inte mer än hem så åkte vi iväg och handla med hans mor.  kom hem igen runt 7 så då började vi spela kort (chicago) och höll på till 21:00, men spelade 2 omgångar.  och sedan dess så har jag läst lite bloggar, kenzas, foki m.m har inte haft något att göra så hade lite tid över till att läsa dem.  och kenzas bloggg är verkligen bra! och fokis, dom skriver om ganska vettiga grejer, men mest foki då. men hittar på en massa olika att skriva om och det tycker jag är lite roligt.   snart så ska jag gå och tvätta av mig sminket och krypa ner i sängen brevid min andreas, sover här ikväll föresten..

ne nu säger jag godnatt till bloggen.
puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0