träningsverk så det smäller om de..

sitter nu hemma hos min underbara älskling, ska sova här inatt! erik och christopher är också här
dom ska titta på hockeyn inatt. började vid 1 tror jag andreas sa. men då ligger säkert jag givetvis och sover! :) haha. jag är trött redan nu, så kanske lägger mig snart? funderar det iaf.
imorgon så börjar vi 08:30 och då har vi karaktär. idag så började vi med två lekstugor så ska fortsätta med det imorgon med.. faktiskt lite roligt. men men, just nu så har jagi nte mycket att skriva om.. kommer kanske mer imorgon, eller föresten jag har världens tränings verk i magen efter tränings passet igår. så ja.. gör sjukt ont n'r jag skrattar och sådär, så inge roligt de inte! :( hahah.

ne men nu säger jag godnatt till bloggen.
nighty.  puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0