practical magic

vaknade upp brevid min bästa älskling idag, vi började 09:35 och slutade 12:50
har hållt på med antiken och sådär i skolan idag, så det är inget viktigt att prata om. bara en massa gidar och sådär..  iaf, så tog jag och många andra ifrån min klass bussen ner på stan, jag, andreas och erik gick till nian, in på carlings och sådär. sen så gick dom till blå och då passa jag på att springa till kicks och köpa en ny foundation
den som jag köpte för nån vecka sen var inte alls så bra..  så blev en ny idag!
jag och andreas kom hem runt 20 över 2. då satt vi oss i soffan och små prata lite, och sen så kom mamma hem och sa att  vi kunde äta tacos. så då gjorde jag och andreas iordning det. och mumsfillibaba vad gott det är! hah
efter att vi ätit upp så duka vi av bordet och sådär. sedan så gick vi in till mitt rum och la oss i sängen, för att smälta maten. och andreas var jätte trött, och han skulle ta 17:40 bussen härifrån mig. så jag lovade att väcka honom 17:35 och att jag inte skulle råka somna brevid honom, medans han sov så låg jag och tittade på         "top chef" ganska intressant, eller lite iaf,  men dom är så stressade dom som lagar maten, och oftast så går allt bara fel.. haha! med det är inget jag följer eller så. men iaf, väckte min söta lilla prins, så han skulle komma iväg till bussen, så nu har han åkt och jag satt mig här bara för att skriva lite grann. men skriver mer senare för nu orkar jag verkligen inte! hhi

ska iaf kolla på "magiska systrar" ikväll. en film som jag och julia jämt tittade på när vi var små, och jag har inte sett den sen dess, så ska bli ganska mysigt att titta på den. börjar 21:00TV3.
kanske väcker en del gamla minnen.. oja!

                                                              
                                                                helt klart värd att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0