20 januari

sitter i skolan nu och har svenska, ska fortsätta skriva på min rapport..
har inte kommit skit långt, men det kommer väl!
men gör bara en massa annat, som det här tillexempel! hih

hann inte blogga nå mer igår när jag kom hem, men  kommer ett inlägg nu ist.
igår så tog jag 19:28 bussen ifrån andreas hem till madeleine.
var där ett tag med henne och alfons. och shit vad stor han blivit.
skrattar åt allt nu, så jäkla söt unge asso!
åkte hem ifrån madeleine precis innan 10, så kom lagomt hem till paradise.
så titta på det. dubbel avsnitt också. så BRA!

idag så ska jag gå på  bio med brudarna. ska titta på avatar!
som jag längtat efter att se den, hoppas att den är bra nudå!
men det förväntar man sig eftersom den är världens dyraste film som någonsin har gjorts och sådär!
men men, skriver mer om hur den var ikväll när jag kommer hem. eller imorgon..
vi får se! :)

ne nu ska jag fortsätta att skriva,
byyye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0