3 år idag!

som ni ser, så har jag och andreas varit tillsammans i 3 år idag. och det är 1095 dagar samanlagt..
och snacka om lång tid va?
men liksom, för mig känns det inte alls lika långt som det är.
allt har gått så fort tycker jag..
men iaf idag så ska jag först  gå upp på läkerol arena och titta på andreas match och dom möter sätra,
börjar 14:00 och då tar jag med mig lillasyster dit, matchen slutar vell runt kvart över 4.
så får se senare vad jag och andreas hittar på för mys.
vi har inte riktigt bestämmt oss än.. :) menmen vi vår velase då.
kanske går ut och äter eller något.
ne nu ska jag gå och duscha, sen fixa mig så jag är klar i tid ora stresa liksom :)
skriver mera senare så får ni mer update om vad som kommer att händ ikväll!
puss


bild på mig och andreas, samma som på min header fast i färg..
har ingen "ny" på oss, så får väl ta det gammla, men bättre än ingenting!

JAG ÄLSKAR DIG SÅ JÄKLA MYCKET GUBBEN!
du är min livs glädje.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0