dåligt av mig!

känner att det var längesen jag updaterade något här i bloggen, fyskäms på mig!
men iaf, denna vecka har varit great! förutom att det har varit väldigt jobbigt att kliva upp ur sängen, och tagit sig till skolan.. och jag kan verkligen inte somna om kvällarna heller blir runt 12, 1 varje dag, inte okej alltså!
men dom här dagarna som gått av veckan har gått väldigt fort måste jag säga!
nu har vi sista veckan med karaktär i skolan, sen så får vi nytt schema nästa vecka, ap nyfiken på hur det kommer se ut, några i 2an sa att man kanske skulle få ledigt på fredagar? isf så är det ju as nice!
men men, vi får se hur det blir med det, för att dom blev det i 1an så behöver inte det betyda att vi blir det! :)
men man kan ju hoppppas! hih
både måndag och tisdag har jag och sofia stannat kvar i skolan ungefär 4 timmar efter vi slutat,
har målat våran vägg som vi gör uppe på måleri nu, för om vi inte hade gjort det så hade vi inte hunnit blivit klar
tills på fredag.och då skulle vi inte fått nå högt betyg kan jag lova!
 och självklart kommer det en bild på den så småningom, när det är färdig ofc!

idag så slutade vi 15:30 tog bussen direkt hem till andreas, han smsa igår och fråga om vi kunde hitta på nått.
och självklart vill jag det! åkte hem till honom som sagt, hans mami var hemma så satt och prata med henne en stund sen gick jag upp till andreas, vi la oss i sängen båda var skapligt trötta..
men men, vi låg där och mös en stund, nån timme eller så
sen gick vi ner och pernilla fråga om vi skulle beställa mat från emil's så det gjorde vi,
pernilla gick dit och hämta det, eftersom dom bor så nära..
när vi var färdiga och så, så gick jag och andreas till bussen, åkte ner på stan och jag tog 2an hem och andreas gick upp till hans pappa för at hämta träningsgrejer..
så nu sitter jag här, ska alldeles strax gå och duscha!
sen så ska jag krypa ner i sängen och titta på tv, och försöka sova!
så säger väl hejdå och godnatt nu! :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0