I MISSSS THIS!

guuuuuuuuuud, så jag saknar allt detta!
hittade en del gamla bilder från för flera år sedan,
en del från 6ans skolavslutning och sådär..
ååååh! av detta får jag en liten tår i ögat, och jag saknar min bästavän
så för jäkla mycket! :(
faan, att allt blev som det blev..  du var den jag kunde berätta allt för,
den jag kunde ringa dygnet runt om det var något som var fel. och jag kunde lita på dig till 100%!
jag har aldrig kommit någon annan vän så nära som jag kom dig, vi förstod varandra
på ett sätt som inte någon annan gjorde. jag kommer aldrig glömma alla våra
fina stunder tillsammans och alla minnen
!




julia, jag och emil godin i 6an.. jag har emil larsson keps på mig
och ser allmänt störd ut..  hihihh
  
  emil, jag och stoffe                              skolavslutningen i 6an..
   
   skooooooolavsluuutning hääär meeed! 

   
jag och julia, i våra bästadar.. där inget kunde hindra oss
ifrån att göra det vi ville. sommaer 06 var den bästa!


 babybaby, why can't we just stay togheter, ohyeyeyee


JULIA WICTORIA ENANDER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0