MÅÅNDAG!

heeeelu
nu sitter jag här i skolan nu  och har svenska!
skit tråkigt, ska börja skriva nå jäkla rapport nu, om vad vi har gjort på karaktären..
så ska välja och skriva om måleri och snickeri..
så får se hur det blir med den sen, IG eller nått
nerå menmen..

igår så låg jag och pernilla och titta på "säg att du älskar mig" och "fröken sverige"
sen så tog vi en långpromenad, runt strömsbro och stigslund, sen då gick vi till konsum och handla
och sen vidare upp mot testebo och sen hem igen.
när vi kom hem var kl 20:50 ungefär och då satt vi och vänta på att "johan falk - vapenbröderna" skulle börja och att andreas skulle komma hem,  så medans vi vätna så popa vi en påse popcorn och satt oss i soffan, andreas kom hem ungefär när filmen börja, jag har sett den förr men inte hela, så det var en trevlig kväll.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0