movienight

föresten, igår så beställde jag lite kläder med mami, kanske lägger upp bilder snart
beror på hur inlägget blir ;) hah
och om jag orkar och hittar på de kläder jag beställde.

som ni vet så ska jag ju på bio ikväll och se avatar!
kommer bli en grymt bra kväll, och liksom slutade 1 timme tidigare idag med,
bättre kan det ju inte bli!

i skolan så kommer vi nu börja ha en massa teori på karktären,
så får se hur det blir med det, liksom det kanske är  12 timmar per vecka vi går i skolan som vi har det.
men det blir nog roligt, liksom vi kommer ju få hålla på med blått och bygga en massa och sitta i bänken.
men yes.

+ så sover andreas här ikväll!
gullponkeeeeeeeeen



  →  här är en del jag beställde, men finns inte bilder på allt,
 och jag beställde igenom en tidning

så allt finns inte på internet. beställde ett par nya stövlar,
med knäppen längst ner. är iaf nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0