snacka om trötta dagar

hallåhallå, ja som sagt så ser ni ju rubriken.. dagarna efter nyår så har man varit helt förslappad
hari nte gjort någonting, bara varit hos andreas och tagit det lugnt!
just nu så sitter jag i min lilla soffa med datan i knät med lillasyster ska strax kika på bygglov
har inget bättre för mig just nu, har bara varit hemma hela dagen.
syster madelein och niklas var här och hälsa på idag så har umgåtts med dom ett tag.
sen så har jag varit barnvakt i nåntimme för mamma och rickard skulle åka och handla..
får se senare om jag åker hem till andreas eller ej, han är iaf hemma nu
och han sov här igår.. han hade tidig träning idag, eller tidig och tidig han hade samling vid 2, men eftersom man har vänt på dygnet och vaknar mellan 12 och 2 varje dag så tycker man att det är tidigt :)
skriver mer senare, för nu börjar bygglov!
CIAO BELLA!


my sweet sistah!
isabelle baby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0