snösnösnö och ännu mera snö..

vaknade inte direkt på rätt sida imorse, fördet första så stängde jag av väckarklockan utan medvetande och vaknade halv 8 ist för 7, och den lilla halvtimmen spelar stor roll för mig! och gud så mycket snö det hade kommi inatt?!?!! usch fy och blää, vill verkligen inte ha mer snö, får vara nog nu!
menmen, tog 8 bussen ifrån mig, och som vanligt så var den 10 minuter försenad. men det bästa var ju att efter min hållplats så släppte den inte på mer folk, och körde bara raka vägen till stan. eller dom släppte av folk med..
som tur var så har jag  göthe på morgonen och han är alltid sen han, så det gjorde inte så mycket att jag var försenad..   idag så fick vi sluta 3 timmar tidigare än vanligt, så slutade 13:00 ist för 16:00
och så blir det när vi har göthe, han släpper alltid oss mycket tidigare! det som gör att han är så bra!
så tog bussen med folk ifrån klassen ner på stan, och gick en liten runda på stan med andreas, sen rulla vi vidare hem till hans pappa.  vi satt och titta på någon film på canal+ eller rättare sagt jag gjorde, andreas låg och sov i mitt knä.. osocial jadå! men så söt när han sover!
tog 16:20 bussen till strömsbro, skulle stå i cafeterian idag igen.. 
sen kom mamma och hämta mig vid 21:00,
när jag kom hem så titta jag på "en annan del av köping". så jävla roligt alltså!
speciellt TOBBBBE (thorbjörn).  hahaha, som man skrattar åt det programmet!

och nu så sitter jag här och gör ingenting..
smsar lite med andreasbaby bara!

tror jag ska gå och lägga mig snart faktiskt, så himla trött om jag får säga.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0