TORSDAG 7/1

vaknade upp brevid baby vid 11 halv  12 snåret nångång! :)
låg kvar ett tag och mös litegrann, gick sen ner och åt frukost med the family!
sen så fixa jag mig a little bit medans pernilla duscha och sådär för hon skulle åkte och jobba.
så jag och andreas åkte med henne en bit påväg och hoppade av vid XL.
andreas skulle köpa ny klubba.. och jag tittade på skor, hitta ett par läckra puma faktiskt. höh
jag och skor borde inte få gå ihop! älskar skor!!
men iaf tog sen bussen hem till andreas igen,  gjorde iordning mat till oss och philip.
och till maten satt vi på en film, 100 girls hette den tror jag, den var sådär men duger iaf!
efter filmen så skulle andreas åkte på träning och emilfawogodin kom och hämta honom,
emil skulle övningsköra till träningen, tycker synd om adde som får sitta bakom, nerå! HAHAAH 
nu var jag taskig.. men men
så jag satt här själv en stund och titta på tv, sen kom philip hem, han hade varit ute och lekt med pontus,
så jag natta honom och sådär eller ah, han börjar iaf skolan imorgon och liksom hallå, hur kan man låta dom börja på en fredag?!? helt sjukt ju, 1 dag sen helg. jag sägerå det ja..
nu sitter jag här och kollar på film på 6an, fantastic four (?) och väntar på att andreas ska komma hem, kommer vell vilken minut som helst skulle jag tro,
pernilla ringde för en stundsen och sa att dom skulle vara hemma till ca halv 11.

tomorrow så ska jag vara med favoritbrudarna SOFIAOCHJOSEFIN!
yeyeye, har inte träffa dom sen nyår!!! :(
så ska bli trevligt att ses imorgon,  men skriver mer imorn om vad som händer
och vad vi hittar på! :):):)

xoxo!
;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0