love killer..

sitter och väntar på china food nu, jag har beställt friterad kyckling&ris. så jädra gott alltså! mumsi. + så väntar jag på min pojkvän också, han har inte hört av sig på hela dagen, inte på mina sms eller nånting, kanske slut på penga? vad vet jag? nej men han sa igår iaf att han skulle komma hit, vad vet jag om han kommer efter jobbet eller ikväll, eller de är ju kväll nu? och jobbet slutade han för 2 timmar sedan.. men men! vi får se när den karln dyker upp. 

imorse vaknade jag runt 10 så klev upp kläder på mig kläder, eller ja kläder för att ta en morgonpromenad. så jag tog  en 25 minuters promenad imorse, var jätte härligt, rensa tankarna lite med ipoden på högsta volym, gick alltså själv.. 

i måndags 26/7 så gick jag och andreas på förhandsvisningen av bröderna karlsson, och den var super bra! rekomenderar den starkt till er som vill se den!

nej nu kom maten, så ska kila nu. får se när min bebi dyker upp. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0