SOOOOORRy

.. för dåligt update sunshines!!  men de är ju sommar, hihi jag tar vara på tiden så mycket som möjligt, umgås med vänner, familj & pojkvän! tar vara på soltimmarna gör jag med, vill vara bruunn!

undertiden jag inte haft tid/orkar skrivit så har jaghunnit med en del, t.ex. jag och andreas har haft våran 3 och ett halv årsdag 6/7 ♥, jag har  varit på eclipse (premiären!! 30/6) och den var kung,  älskade den! jag har varit i uppsala och shoppat, blev en del kläder +  så har jag två nya nya klockor jag köpt, kan visa en av dom senare eller i detta inlägg. jag har fått en baseball jacka av bästa sofia, så himla gulligt! och de var en röd, precis vad jag ville ha! love it. och jag har ju tatuerat mig, men de skrev jag ju om sist.. men slänger in en bild nu. aja de var bara en del jag har gjort under tiden, + så har jag badat och solat en massa. det är ju så varmt här i gävle, man svettas ju nästan hela tiden, och det går absolut inte att sova om nätterna, de är fööör varmt och om man öppnar fönstret så kommer de en massa myg och surrar i öronen på mig, hatar dem! UTROTA DEM FÖR FAN! haha,

just nu är jag hemma hos min pojkvän, men helt alone :( .. men han kommer hem snart, han har varit i valbo med hans mami. och jag blev hit skjusad efter att jag har spenderat min dag ute i harkskär med min familj! och då hade precis andreas åkt, så jag har suttit här i 2 timmar själv, buhu! men snart är min baby hemma!

ska börja skriva fler inlägg nu, men jag lovar inget! men ska försöka, dyker väl upp några få i veckan! haha :)
men nu blev detta ett långt inlägg.. not good.  men vi hörs iaf! :) ♥


 
dåliga webbcam bilder, men vist har jag blivit brun?
 tröjan jag har på mig köpte jag i uppsala..
 
tatueringen, men de ä dåligt webbcam bild,
 men får duga nu..  och min nya snygga klocka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0