telia/feber tävling!

feber och telia har arangerat en tävling där man kan vinna en iphone 3GS, de lottar ut 3st och de är telia refilkort i och de är tankat med 1000 kr att ringa/smsa för.  och de enda man behöver göra är att svara rätt på en enda fråga! 

svar på frågan: 5000 fria sms/mån (inom sverige)

jag vill jätte gärna vinna en iphone 3GS för att jag alltid önskat mig en iphone, eller en touch mobil i huvudtaget.. just nu har jag en kass mobil, som jag inte ens kan lyssna på musik i.. och har har urdålig kamera! mina pojkvän har en iphone, och när man ser honom hålla på med han telefon, som han kan göra så mycket saker med, man surfar bättre tex, och det bästa är att den har stor upplösning,  och att man kan ha filmer i den, och de är super när man åker långa bil/tåg färdar, vilket jag för många gånger under årens gång. och att man kan ha så många appar, fantastiskt och själv så har jag inte råd med att köpa en engen iphone, eller en ny mobil i huvud taget, och jag verkligen hatar min som jag har nu.. *skäms*

http://teliamax25.feber.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0