heeeeeeeeeej

ursäkta dåliga updateringen men jag har inte haft nå sug på att blogga nu.. men ska försöka skärpa till mig, i promise!

idag så var jag i skolan mellan 09:15 - 14:00 hade avslutning på idrotten så spelade softboll (ungefär som baseball) jätte roligt! sen så kolla vi på film på matten, blev småstadsliv 3 eftersom vi röstde mellan den och the ugly truht(?) men hellre småstadsliv hihi iaf för min del! aja .. efter skolan så cykla jag hem med josefin, jag stack hem och käka och sådär sen så smsa jag henne så möte vi sofia och åkte och sola.. så nu har man lite färg men ska sola på torsdag igen.. har ju skolavslutning på fredag! niiiice som fan med sommarlov!

om nån timme så kommer andreas hit och sover, ska lägga mig och gosa med honom sen. min teddybjörn!
älskar honoooooom!
  ♥

nu ska jag gå och duscha och sådär.. men vi hörs väl antagligen imorgon. 
puss!

NU KOMMER BILDER IFRÅN SÖDERHAMN!

 
                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0