heeeellu

blev inga inlägg igår för .. jag vet inte varför :D haha, nej men jag gick i skolan till 3 sen cykla jag hem för att vänta på andreas och hjälpte mamma med ett par grejer, sen så åkte jag och andreas ner på stan och sen så var jag med honom. + så var jag barnvakt på kvällen så de blev liksom inte av.. haha

idag så har jag varit i skolan, var ute på golfen rättare sagt. jag och tjejerna åkte ut dit och hjälpte ett par grabbar i 3an att måla och snickra panelen till taket. så var där ute hela dagen, fick sluta vid 12 iaf. och vi fick käka lunch på golfresturangen så jädra snäll mentor vi har, hihihi! och skönt var de att få stå ute  i solen och arbeta istället för att stå inne i hallen och fixa våra lekstugor som vi gör, eller min grupps är färdig men vi måste hjälpa andra gruppen att bli klar. :)

just nu så väntar jag på att andreas ska komma hit, vi ska sticka och gyma senare.. blir finfint de! och ikväll så ska jag bara umgås med honom för vi inte kommer ses på hela helgen, inte så lång tid men iaf, vi ses inte imorgon heller eller jo kanske kl 6 på morgonen, för han åker till sthlm med erik&vivi och är kvar där till lördag kväll och jag sticker till söderhamn med sofia! kommer bli nice som fan, men kommer sakna min lilla sötis.

hörs mer ikväll! puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0