NiiiiiCE

sticker strax ner på stan, struntade i att åka hem först.. så tar staden med dem istället, ska gå runt och glo lite bara, iaf jag.. efter de så cyklar jag hem, mami kommer ändå inte hem förns halv 3..  :D

och jag bara längtar till nästa helg, alltså inte helgen som kommer nu utan nästa  ändå! för då ska jag till uppsala och shoppa med min baby, simon och josefin! wiihho!!! :D niiiice som fan alltså.  därför jag bara ska gå runt och glo lite idag, ska spara pengar tills dess!

och så längtar jag till på onsdag nästa vecka 30/6-2010 då de är premiär för eclipse! ännnu bättre!, ska se den då med sofia och jossey! wiihowiho! så glaaaaaaad :D:D

nej nu ska jag åka, vi hörs kanske senare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0