SOMMMMAR LOV = färre inlägg..

ja de är ju sommarlov som sagt, har inte updaterat något på 2 veckor tror jag.. men shit same nu är de sommar och jag har ingen lust att sitta vid datorn hela tiden, såå jag ska ta vara på mina dagar och ligga ute i solen så mycket som helst, dvs då de ät finväder ute!
jag fick inge sommarjobbb heller, men vi får se om de dyker upp något i sommar, jag ska iaf måla om andreas rum och de får jag 400:- för, men jag vill egentligen inte ha dem pengarna eftersom jag kan göra de gratis, han är ju ändå min pojkvän!


och smurton som jag och josefin är så missade vi  twilight fan event igår i stockholm på hovet, och vi hade varsin biljettt som vi fick gratis, kulkul.. INTE!!! ååå åh, jag som villle se det! och man fick träffa dem också.. menmen! jag som är twilights största fan! hahah (H) eftersom vi missa det, så åkte vi och spela minigolf med våra pojkvänner istället.. 
slutrestultatet blev: simon = 46p, josefin = 89p, jag = 60p och andreas på 42p och min pojkvän är vinnaren av de hela som ni ser. ♥

ni ser, biljetten är inte ens avriven :(  buhu, vi är så jävla dåliga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0