2 mars 2010

vet att jag inte bloggat sen i förra veckan, men har inte haft tid eller ork till att skriva..  men nu ska jag iaf berätta vad jag har gjort idag/inatt  och lite grann om vad som hände i helgen..

var hemma hos syster igår och kollade på film och åt gott,  vi tittade på funny people, och den verkligen sög!
trodde den skulle vara bättre eftersom adam sandler är med, men den var verkligen kass! niklas skjutsade mig till andreas vid halv 12 igår kväll. och då var erik här med,  vi spelade lite kort och sådär när jag kom, och så var philip med också. och jag vann såklart! (y) kung jag vettni.   nerå men inatt så har vi vara slappat typ, spelat nhl, fifa och sådär.  men jag låg med addes ipod och lyssna på musik och spela nå spel på den. jag somna runt 5, och dom andra vet jag inte när, bara att philip gick och la sig före mig.  
imorse så vaknade vi runt 12, andreas och erik tog 12:58 bussen mot stan. vet inte riktigt var dom skulle göra
nåntint om att eriks mamma skulle lämna något och nått om eriks moped körkort..  
så nu sitter jag här med philip och vi gör ingenting ska jag säga er..  får se vad som händer idag? :)


FREDAG:  ifredags så blev det ju lov, så har ju nu sportlov i en vecka och hur skönt är inte`det?  efter skolan så gick jag en stund med sofia på stan.  jag köpte en ny bh, och en blazer (?) (kavaj) från bikbok. och de n gillar jag skarpt!   vid 7 så  kom jag hem till andreas, och då så käkade jag tacos med hans familj + madeleine (andreas kusin).  vid 8-9 tiden så kom det en del folk som skulle vara här på kvällen/natten och bara softa. nej men haha använder inte såna ord jag inte, men vi var 8st iaf,  emil godin, erik, vivi, ninja, åsberg, jag & andreas och madde. vi spelade kort, nhl, och en massa annat.  hade en grymt bra kväll med dom!

LÖRDAG:  på lördags morgon så väckte madde mig vid halv 10? eller jag var lite vaken, hon ville att jag skulle följa med henne till bussen en bit, för hon hade glömt bort vart man gick. haha så fööjde med henne och sen gick jag hem och la mig brevid andreas och sov igen, och sedan så vaknade vi runt 2 tror jag.
vivi och emil hade då gått hem, men erik var kvar.. men han tog 3 bussen hem, sen så har jag ingen aning om vad jag och andreas gjorde på kvällen..

SÖNDAG: i söndags så vaknade jag brevid min älskling runt 11-12,  gjorde inte så mycket där på förmiddagen, andreas hade samling 14:30 på nynäs, för han hade match 16:40, så den åkte jag ner och såg på med sofia.
men tg förlorade med en  tung förlust. 2-8 tror jag det blev till borlänge..   intebra intebra.
matchen var slut runt 7, så då hämtade min syster mig och sofia så åte vi hem till mig, fixa naglarna och sådär.
och tittade sedan på hockeyn på kvällen, usa - canada.  och canadaa vann som visa kanske vet.. jag som hoppades på usa! sofia åkte hem runt 10 tiden. vid 1 så hämtade jag och syster andreas på brynäs hos vivi, han hade varit där och kollat på hockeyn med erik.  och den jävlen hade tänkt gått hem till mig då, eftersom sista bussen gick 23:20, men vi hämtade honom som tur var.. 

+ det suger att bussnarna bara går till 11 på lovet. att sista bussen ifrån stan går 23:20..
det suuuuuuuuuuuuuger. man kan typ inte ta sig nån vart ju. its sucks. jag vet jag är tjatigt.
puss!


bjuder på denna biild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0