ååh

jag har inte skrivit sen i lördags och känner mig verkligen usel!
just nu så sitter jag i skolan och har svenska, skriver en uppsatts om "uteénde i arbetslivet", har haft en låång lektion på 1 och en halv timme.. men slutar bara om ett par minuter som tur är. sedan har jag rast i 20 min, efter den så har jag engelska och vi håller på och arbetar om facebook.. så det är ganska så lugnt, för att snacka om facebook är ju ingen konst?! hahah. slutar nångång vid 3 idag, så då ska jag hem till andreas och hämta mina grejer eftersom jag soc där inatt och jag orkade verkigen inte släpa runt på det i skolan. och efter det så åker jag hem, julia kanske skulle titta förbi en sväng idag, miss her! :)
puuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0