bra/dåligt

dagen har varit bra och dålig!  det negativa är att jag hasr bråkat med andreas. och fy och fan vad jag hatar det! finns inge värre fan.. låg och grät i en timme kändes det som i andreas klädkammare och somna sedan, låg och sov i 2 timmar där.. när jag vaknade så låg andreas ute i hans soffa och sov, och jag kunde inte låta bli att gå dit och lägga mig och krama om honom. jag vet jag ska itne göra det, för det borde vara han som kommit till mig ich sagt förlåt. iaf efter allt som hände mellan oss. men jag vill inte ta upp det här för det tillhör mitt privat liv.
men jag kan inte hålla tassarna borta ifrån honom, gud så jag älskar honom även fast han kan vara dum ibland. men han är verkligen mitt alllllllt! ♥
och ett stort tack till sofia, som alltid finns där för mig. med henne kan jag verkligen prata med allt om och den enda jag verkligen kan prata med allt om. och kan säga vad jag vill, hon lyssnar jämt. hon min bästavän!♥

det positiva var att jag och andreas blev vänner innan vi åkte och discobowla så vi kom dit som friends.
känndes faktiskt skönt att vi kunde bli vänner efter det som hände. och att vi alltid kan förlåta varandra, att vi finns där för varandra och tar hand om varandra. andreas vann på bowlingen, jag kom 2a med bara några poängs skillnad ifrån andreas. när vi kom hem så tittade vi på slutet av melodifestivalfinalen och jag åt mat, eftersom jag inte hade ätit mer än frukost på heladagen eftersom jag låg och sov då dom åt.  erik kom senare, så har vi suttit och spela kort och lite x-box spel.
så just nu sitter jag här helt själv nere i vardagsrummet och kikar på tv, men vet inte riktigt vad det är, nå kriminalare, nå serie av nått slag tror jag. och sjukt trött är jag med. men blir väl inge sova än på länge. eftersom dom där två sitter där uppe och spelar nhl. och erik ska sova här också och dom brukar ju vara specialare på att vara uppe hela nätter. nej nu orkar jag ej skriva mer och tänker säga godnatt till bloggen.
hörs imorgon söta små. puss

någon som tycker att Anna Bergendahl var värdig vinnare av melodifestivalnen?
jag tycker helt klart att Erik Saade skulle vinne, han hade skönast låt. och inget av alla bidrag var nå speciellt i år.


Kommentarer
Postat av: sofia

jag älskar dig <3

2010-03-14 @ 17:01:42
URL: http://ssofianathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0