BRYNÄÄÄÄÄÄÄÄÄS

kom hem från hockeyn för en halv timme sedan, matchen slutade 5-2 till brynäs. NICE! 
första perioden sög verkligen, men det blev mycket bättre till andra och tredje då nålen börja komma och publiken vakna till.. idag måste läkerol arenan haft minst folk på hela säsongen. inte var det många iallafall och kommer därimot inte ihåg hur många dom sa att det var heller..  haha

just nu sitter jag här bara och lyssnar på musik, och gör ingenting.. ska nog strax lira en nhl match mot mig själv,  för att jag någongång ska kunna slå andreas och alla, hahah. fast ninja skulle de nog inte vara nå problem med. nejdå. haha! nu är jag ond! andreas är just nu i borlänge och har match, han kommer hem runt 12 tiden sa han, så då kommer han hit och sover, eller så sa han iaf. men man vet ju aldrig med honom! :)
kanske kommer ett nattinlägg senare!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0