freeedag hela veckan

började 08:30 idag,  och har haft rit- och kartläsning hela morgonen och ska ha det ända fram till lunch.. buhu
men jag har gjort klart alla uppgifter förutom en så ligger bra till faktiskt. :) efter lunch har vi ännu mera data, för då har vi datakunskap, så blir en till dag med bara en massa data.. men slutar 13:00 som sagt. så jäkla skönt att vi fick sluta tidigare idag, eftersom det är fredag. egentligen så skulle vi slutat 16:00 och fy i helvete att jag hade varit kvar till dess. när vi slutat så åker jag,josefin och sofia och tränar som jag sa igår. blir väl några timmar.
ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra, så får se vad jag hittar på!

andreas kom till mig igår kväll föresten, trodde aldrig han skulle göra det.. jag satt vid 10- tiden och tänkte, jahapp han kommr inte.. så efter bara en liten stund så kom det ett sms om att jag skulle gå och öppna portdärren.  woho så glad jag blev, hihi. vi tittade på film och sådär när han kom. fast jag somnade i soffan (a) hah. ne nu ska jag sluta skriva och fortsätta jobba.  ha en bra dag allihop!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0