go'kväll

godkväll kara folk, satt nyss inne i vardags rummet med mamsen och drack varmchoklad med grädde, musigt!
och samtidigt tittade vi på bygglov på tv4. oh gud vad jag skulle vilja att dom kom hit. haha, dom hittar jämt på så mycket snyggt och finurliga grejer att inreda/fixa till med! tur man ska bli snickare ;) haha. ska nog strax gå och lägga mig för jag har varit grymt trött hela dagen, enda sen imorse, haha gäspade ungefär 40 gånger i rad idag. sjukt! men lägger mig nog och tittar lite på tv eller slår på någon bra film.

kom hem ifrån gymmet kl 5 idag. gjorde 300 situps idag igen, det går framåt. haha + så ska man göra 2- till 300 situps om dagen, tränade lite armar och lår också. på torsdag ska vi dit igen och prata med en ledare + så ska vi gymma. 

imorgon så går jag i skolan till 15-16:00 nånting, har inte koll på schemat än även fast vi fick det efter jul. vet knappt nä  vra lektioner börjar eller något, bara vilka tider jag börjar på morgonen och vilken sal vi är i då. sen har jag nästan ingen aning, haha!  

föresten, någon som vill hitta på nå kul i helgen? smsa!  --> 0704087122
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0