I take my shose and walking with you

kom nyss hem till andreas och sitter här med philip. och andreas är påväg hem..  han skulle hämta sin data hos hans far och sedan komma hit.

tandläkaren gick bra idag, var bara en undersökning.. så ingenting med det. och eftersom jag går hos tandläkaren i strömsbro så passa jag på att ta med mitt pick pack hemmifrån när jag åker hit så jag tänkte gå hem till andreas efter tandis, eftersom han bor 100 meter ifrån kanske? men när jag väl är utanför dörren och ska öppna så inser jag att jag har glömt mina nycklar hemma så då var det bara att vända och gå till bussen och åka hem igen.
men nu är jag här som sagt.

jag har för tillfälle lånat andreas mobil, för jag orkar inte med min den jag ska sälja. inge fel på den men lite för krånglig för mig. nejdå men så äre.  men ska iaf lägga in låtar och så på mobilen sen..
och sedan får vi se vad vi hittar på! :)

vad ska ni göra ikväll gott folk?
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0