it's so cold here without you

just nu sitter jag här och lysssnar på en massa godingar! musik alltså.. vad vore livet utan musik? MUSIK ÄR MITT LIV! gud så jag älskar musik ♥ hahah..

men iaf.  har precis ätit en god middag med mami och rickard, blev potatisgratäng m.m och samtidigt tittade vi på halv åtta hos mig. och gud vad äcklad jag blev när den där italienska killen drog upp och fladdra med en  bläckfisk. huua! såg så slemigt och kletigt ut.

efter skolan så tog jag och josefin bussen hem till andreas och hämta mina saker. och sedan åkte vi hem till mig och fika lite, åt kladdkaka m. grädde..  sedan fixa vi våra naglar, eller fixa och fixa, vi målade dem bara. men tror jag ska göra något med mina senare. och så snacka vi en hel del. josefin gick hem runt 7, så då blev jag alone.. men i helgen så har jag och tjejerna bestämmt att vi kanske ska ha en chillkväll, med ansiktsmask, massage och en massa mys!   

om ett tag så har jag bestämmt mig för att gå och ta en dusch eller ett långt bad? tar jag ett långt bad så somnar jag säkert i badkaret, like always hihi.  blir för pömsig av allt varmvatten! och att somna i badkaret är ju inte alltid det bästa precis. men får se vilket av alternativen jag väljer.. men skulle faktiskt sitta fint med ett långt bad, med tända ljus, och lyssna på  en massa godingar!

skriver kanske mer senare, beror på om jag inte är för  trött efter jag badat.. :)
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0