lördag + brynäsmatch!

kom precis hem till storesyster madeleine. ska tillbringa kvällen här! titta på brynäs-djurgården. håller tummarna för brynäs!! vi ska äta tacos, och massa gott.

imorse vaknade jag halv 9. lite för tidigt föratt vara lördag. men jag har ju såklart små syskon som står och skriker utanför dörren, dom borde få veta lite vett i huvudet. nej men följde med eveline och mamma till evelines dans, och sedan var det meningen att jag skulle åka och titta på andreas innebandy match efter men så blev det inte, och lika bra var det för dom förlora.. haha så istället för matchen åkte jag med mamma och handla/shoppa, jag köpte två jackor, en lite mer vinterjacka och en mer vår jacka och ett par tekjacksbyxer. ska ju till trysil(norska gränsen) med skolan om ett par veckor så lika bra att ha något. jag har ju mina gamla från förra året men kände att jag inte ville ha dom. och jag har inte åkt nå snowboard sen förra året så ska bli väldigt trevligt att åka dit.

nej nu så ska jag gå och hjälpa till med maten.
får se om jag skriver nå mer ikväll/senare.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0