lördag!

sitter hemms hos andreas nu, lyssnar på musik och sådär :)
nu på dan vet jag inte vad som händer men ikväll så ska vi åka och bowla, jag, andreas, philip och andreas mor.
ska bli väldigt trevligt och roligt!  jag var och bowlade med andreas mamma igår med, höh fast det var då med hennes jobbar kompisar, och dom behövde en till spelare för att dom skulle få jämna lag och  jaf hade ingenting för mig så självklart följde jag med!

ikväll efter bowlingen så tror jag att jag ska hem och lägga mig och titta på luftslottet som sprängdes, har inte sett den än och pernilla köpte den förra veckan, så nu kan jag kolla hur mycket jag vill. jag verkligen älskar dom andra 2 filmerna så hoppas denna är lika bra. nån som vet? :)
puss


nån veckas gammal bild. inte tagen från idag!
och var osminkad på bilden..


Kommentarer
Postat av: sofia

jag älskar dig över allt annat !<3

2010-03-14 @ 01:05:58
URL: http://ssofianathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0