river flows in you

ahh gud. har inte bloggat på mer än en vecka i know. men känns som om jag har haft fullt upp och inte haft tid med detta. och tror jag börjar tappa suget på att skriva här med. men vi får se hur det blir med den saken..

igår klippte jag mig också, och jadu.. bild kommer kanske senare någongång :)
imorgon går vi bara halv dag i skolan eftersom det är skärtorsdag, så slutar efter lunch eller före om man inte ska äta. men vet ej om jag ska gå till skolan, för har kännt mig hängig hela dan idag sen jag kom hem ifrån skolan. har bara legat. sov i några timmar. har ont i halsen + huvudet och känner på mig att jag är påväg att få feber. men kanske bara en inbillning? nåja..  skönt att vi är lediga på fredag med då blir det att sova ut kan jag lova. har sovit jätte dåligt denna vecka. lagt mig försent eller inte kunnat sova bara.

matte provet jag hade förra veckan. jag hade rätt om det, blev ett IG mitt första IG sen jag började på gymnasiet..  buhu..
nej nu ska jag gå och titta på andra avenyn!
kung serie! 
puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0