skolan

har svenska lektion nu,  har skrivit klart min uppsats om "utseende i arbetslivet" så har ingenting att göra nu, så därför sitter jag här och skriver nu ett tag.. igår kväll så kom jag på att jag skulle till tandläkarn idag, 13:30 och därför åker jag ifrån skolan 12:30 och då slipper jag ungefär 3 och en halv timme i skolan. SKÖÖNT!

ikväll så åker jag hem till andreas och sover, för vi ska vara hemma med hans lillebror, för att hans mamma ska jobba sent. och philip vill inte vara själv!.. liten fegis det där.

nej nu ska jag gå och fråga min lärare om det finns något att göra, ellr så kanske jag tänker börja läsa min bok som vi har redovisning på nästa vecka.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0